Header Ads Widget

Perodua Axia 1.0 G Automatik Untuk di Sewa di Melaka dan MITC

MAF Rental Service menawarkan perkhidmatan kereta sewa Perodua Axia 1.0X Automatik murah di Melaka, Bandar Hilir dan Ayer Keroh untuk jangka masa yang singkat dan panjang. Kami menyediakan perkhidmatan sewa kereta ini bertujuan memberi peluang kepada mereka yang memerlukan kenderaan sementara. Kepada mereka yang ingin perkhidmatan kereta sewa murah kami usah khuatir kerana kereta sewa kami murah, bersih, dan sentiasa dalam keadaan baik.

Tempoh minima sewa adalah 1 hari atau 24jam.

Hubungi kami bila-bila masa, dimana-mana jua di talian 017-3169879 (Fuad) atau 017-9527363 (muhalith), untuk sebarang tempahan. Sesuai untuk semua Pelajar IPT, Pekerja, Pelancong dan sesiapa sahaja yang memerlukan kereta sewa.



Tempoh Sewaan Perodua Axia 1.0 G Automatik Kadar sewa
Kadar sehari Jumlah Sewa
1 Hari  RM110.00 RM120.00
3 Hari  RM100.00 RM300.00
1 Minggu RM90.00 RM630.00
2 Minggu RM70.00 RM980.00
3 Minggu RM60.00 RM1,260.00
1 Bulan RM50.00 RM1,500.00
Model Perodua Axia ini menggunakan enjin 1KR-DE2 : 1.0L (989 cc), 66 PS (48 kW) at 6000rpm serta 87 Nm (63 lb·ft) of torque at 3600rpm. Saiznya pula adalah 3,640 mm panjang, 1,620 mm lebar and 1,510 mm tinggi.

Model ini menggunakan transmisi auto 4-speed. Perodua Axia mudah dikendalikan serta menjanjikan prestasi yang memuaskan dengan penjimatan bahan api yang mengagumkan serta mesra alam sekitar.

Perodua Axia telah diuji kemalangan oleh Program Penilaian Kereta Baru Asia Tenggara (ASEAN NCAP), dan telah mendapat penarafan 4 bintang, sekali gus menjadi model Perodua kedua untuk menerima penarafan 4-bintang selepas Alza Axia juga lebih selamat daripada Myvi diberi nilai 3-bintang, walaupun kereta yang lebih kecil. Model ini dilengkapi dengan 2 beg udara untuk semua varian.

Tempat mengambil / Memulangkan Kenderaan

Lokasi utama: Melaka Sentral, MITC dan Cheng, Melaka

Syarat-Syarat dan Perjanjian Penyewa/Pemimjam Kereta Sewa

Pembayaran

1   Jumlah kadar sewaan keseluruhan termasuk Security Deposit perlu dijelaskan sebelum atau ketika mengambil kenderaan samaada melalui bank transfer atau pun Cash On Delivery (COD).

2   Security Deposit bergantung kepada jenis kenderaan dan tempoh penyewaan. Security Deposit akan dipulangkan apabila kereta sewa dipulangkan dengan baik dan bebas daripada saman trafik.

3   Sekiranya penyewa ingin menempah kenderaan untuk tarikh tertentu, penyewa perlu ‘bank-in’ minimum RM50 sebagai booking fee atau “tanda jadi”. Jumlah ‘booking fee’ ini bergantung kepada jenis kereta dan tempoh penyewaan.

4   Deposit adalah sebanyak RM100 - (Rm50) security deposit

5   Sekiranya kereta sewa lambat dihantar, setiap jam yang berikutnya bayaran tambahan minimum RM10/jam (bergantung kepada jenis kereta). Sila hubungi kami sebelum tamat tempoh penyewaan dan seawal mungkin sekiranya ingin melanjutkan tempoh sewaan

 

Syarat Pemandu

1   Pemandu mesti mempunyai lesen memandu Malaysia Kelas D yang sah dan masih belum tamat tempoh.

2   Sihat tubuh badan dan waras.

3   Hadirkan diri ketika mengambil kereta sewa untuk tandatangan borang perjanjian.

4   Salinan Kad Pengenalan/MyKad penyewa.

5   Salinan Lesen Memandu penyewa.

6   Salinan Kad Pengenalan Rujukan/ Penjamin (contoh: isteri, abang, suami, saudara dll).

7   Salinan bil utiliti terkini rumah (contoh: bil Astro, bil TNB, bil air dll).

8   Bisnes kad jika ada.

9   Kad Pelajar jika seorang pelajar.

 

Saman

1   Penyewa bertanggungjawab sepenuhnya di atas setiap saman yang terhasil sepanjang tempoh penyewaan.

2   Syarat & Larangan ketika Menyewa Kereta

3   Dilarang menggunkan kereta ini untuk melakukan aktiviti jenayah atau melanggar undang-undang negara Malaysia. Laporan Polis akan dibuat sekiranya ingkar.

4   Dilarang sama sekali mengubah suai keadaan kenderaan dan mencuri aksesori kereta yang disewa.  Laporan Polis akan dibuat sekiranya ingkar.

5   Dilarang membawa buah/bahan yang berbau kuat seperti durian dan cempedak. Jika ingkar RM30 akan dipotong daripada Security Deposit untuk proses mencuci dan menghilangkan bau.

6   Dilarang menyewakan/meminjamkan kereta sewa kepada orang lain (Sublet).

7   Dilarang memandu kereta sewa keluar daripada Semenanjung Malaysia.

8   Sekiranya berlaku kerosakan pada kereta disebabkan kecuaian penyewa di dalam tempoh penyewaan, bayaran minimum (RM50) atau maksimum (RM2000) akan dikenakan kepada penyewa dan nilai bergantung kepada jenis dan tahap kerosakan. Sekiranya berlaku kerosakan teknikal seperti bateri habis atau radiator panas, kami akan menggantikan dengan kereta lain jika ada atau memulangkan wang anda kembali.

* Sekiranya anda menempah kereta daripada kami maka kami beranggapan anda sudah memahami dan bersetuju dengan syarat dan terma ini.

Post a Comment

0 Comments