Header Ads Widget

Senaraikan Blog Anda Di Technorati

Ini bukan bahagian yang sukar, mendapatkan laman web anda disenaraikan dalam Technorati adalah hanya satu perkara yang ping pelayan kemas mereka apabila anda mengemaskini blog anda.

Pingomatic akan secara automatik mengemaskini Technorati, bersama-sama dengan 21 laman web yang lain, apabila anda pos entri baru untuk blog jika anda mempunyai Pingomatic tersenarai dalam senarai Perkhidmatan Update.

Jika anda bimbang bahawa laman web anda tidak akan meningkat dengan betul, maka anda boleh sentiasa manual ping Technorati.


Technorati perlu mengesahkan bahawa anda adalah seorang penulis blog dengan mencari kod yang unik. Sila letakkan kod pendek berikut 8MC2P8HAYXCN dalam blog post baru dan siarkan. Kod ini mesti muncul dalam post terakhir yang diterbitkan dan ia juga mesti muncul dalam RSS feed. Apabila ia diterbitkan, menggunakan "Verify Claim Token" butang pada halaman ini untuk memberitahu Technorati blog anda sudah bersedia untuk Technorati untuk mengesahkan tanda tuntutan itu dan meneruskan final review.

Post a Comment

0 Comments